czwartek, 20 lutego 2014

O mnie

Postanowiłam napisać coś o sobie... mam bloga już od ponad miesiąca, a wy nic o mnie nie wiecie!

_______________________________________________


1. Mam na imię Diana,
2. Moje drugie imię to Angelika :D,
3. Miałam mieć na imię Delfina;) i dobrze, że nie mam ;),
4. Mam 14 lat, urodziłam się 1.02.2000,
5. Mój znak zodiaku to koziorożec,
6. Mam 170 cm wzrostu,
7. Jestem Directionerką od 2 lat,
8. W wolnym czasie lubię rysować i brzdąkać na gitarze,
9. Mój ulubiony kolor to niebieski,
10. Moim ulubieńcem jest Harry,
11. Moja ulubiona pora roku to lato,
12. Jestem leworęczna,
13. Mój numer w dzienniku to 12, a w podstawówce miałam 10,
14. Mam siostrę Anię (10 l.)
15. Mam 2 koty perskie
16. Mój ulubiony owoc to jabłko
17. Mam naturalnie proste włosy,
18. Przeważnie noszę rozpuszczone włosy,
19. Kiedy jestem na coś (lub na kogoś) wściekła, gram na gitarze (nawet nie macie pojęcia, jak mnie to uspokaja),
20. Mój szczęśliwy numer to 15,
21. Moja ulubiona piosenka 1D to Midnight Memories,
22. Mój ulubiona film to Zmierzch: Przed świtem cz.2
23. Należę tylko do fandomu Directioners,
24. W przyszłości chciałabym studiować architekturę,
25. Lubię Boże Narodzenie,
26. Mój rozmiar buta to 38,
27. Jestem uzależniona od Facebook'a i mojego telefonu,
28. W przyszłości chciałabym zamieszkać w Londynie,
29. Mój ulubiony dzień tygodnia to sobota :d,
30. Mój ulubiony miesiąc to luty, bo mam wtedy urodziny... :)
31. Jestem albinoską z farbowanymi na czarno włosami (wyglądam jak wampir ;) )
32. Sądzę, że naturalna dziewczyna jest ładniejsza od tej z toną tapety,
33. Nie lubię Halloween,
34. Traktuje ludzi tak ja oni mnie, to znaczy jeśli ktoś jest miły to ja też, a jeśli nie to ja też nie. Proste prawda ?!
35. Twierdzę, że mam dar przekonywania,
36. Nie znoszę chamstwa,
37. Moja siostra czasami szantażuje mnie moimi głupimi zdjęciami sprzed ostatniego farbowania (miałam smerfowe włosy ;) ) . Anka, kiedyś ci się odwdzięczę!!
_________________________________________________________

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, piszcie w kom ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz